karoserie jsou vyráběny z hliníkových profilů, hliníkového plechu, oceli standardní, oceli otěruvzdorné (DOMEX) nebo nárazuvzdorné (HARDOX)
karoserie mohou být uzpůsobeny pro další druhy doplňkových přeprav, jako jsou vnitřní paletová šířka nebo zadní vrata
rámy všech vozidel jsou optimalizovány pro dané použití, od variant odolných pro lomy a těžké provozní podmínky až po odlehčené rámy z vysokopevnostních ocelí pro silniční přepravu
v provedení dvou- i třínápravovém jsou určeny pro použití zejména při přepravách velkoobjemových sypkých nákladů, vyráběny jsou s karoseriemi délky až do 7,24 m a objemem až 35 m3
karoserie velkoobjemové (celohliníkové nebo hliníkové bočnice a/nebo sloupy na ocelovém rámu) i ocelové jsou vyráběny z materiálů se zvýšenou odolností včetně speciálních ocelí (Hardox, Domex) v kombinacích optimalizovaných podle potřeb zákazníků
zároveň dostává zákazník k dispozici techniku vybavenou podpůrnými systémy podle nejnovějších standardů v oboru
dvou- i třínápravové sklápěcí tandemové přívěsy s pevnými nápravami nebo s natáčecí první nebo poslední nápravou jsou s výhodou využívány (díky skvělé manévrovatelnosti zejména při couvání a přitěžování hnacích náprav tažného vozidla) zejména v těžších provozních podmínkách
díky konstrukci umožňující standardně paletizační šířku na všech variantách sklápěcích karosérií jsou vozidla mnohostranně použitelná při dopravě paletizovaného i sypkého nákladu
rámy vozidel se díky „V“ oji vyznačují vysokou stabilitou při nízké vlastní hmotnosti
pokrývají celý sortiment šasi vozidel od celkové hmotnosti 16 tun až do technické hmotnosti 42 tun
samozřejmostí je montáž hydrauliky na podvozek i montáž vývodů pro přívěs, vše v souladu s nástavbářskými příručkami dodavatelů podvozků
k dispozici je celá škála materiálů od hliníku přes ocel až po speciální materiály Domex a Hardox
vozidla mohou být uzpůsobena i pro speciální účely, jako jsou převoz balené směsi (poloha zadního nárazníku a světel a tvar blatníků, ...), převoz kompaktních nákladů (loupané kůry...) a jiné
soupravy tažných vozidel a přípojných vozidel Panav jsou vždy optimalizovány tak, aby zákazníkům poskytly co nejvyšší užitnou hodnotu pro konkrétní použití
propojení všech základních i přídavných funkcí tažného vozidla i přívěsu pro optimální funkci soupravy, jako jsou elektrické ovládání vzduchových výsypek a nebo hydraulické otvírání hydraulických bočnic obou vozidel ovládané z kabiny
soupravy jsou konstrukčně i designově sladěny a poskytují zákazníkům maximální užitek
sortiment speciálních sklápěcích aplikací postavený na osvědčených základech standardních sklápěcích nástaveb a přívěsů poskytuje ideální řešení i pro netypické kombinace sklápění sypkých hmot a jiných přeprav
příkladem může být přeprava cívek v ložném prostoru, velkoplošné hydraulické jednodílné bočnice nebo čela pro snadnější sklápění nákladů, vestavěné klanice v ložné ploše, dělené ložné plochy přepážkami a jiné
sklápěcí nástavby mohou být doplněny o další prvky, jako jsou například hydraulické ruky