Petr Hodula
Vedoucí poprodejních služeb
Reklamační oddělení
Jako renomovaný výrobce přípojné techniky je nemalou součástí péče o zákazníka i servisní oddělení. Do kompetencí servisního oddělení a poprodejních služeb PANAV spadají jak záruční tak i pozáruční opravy.
Naše společnost disponuje kvalitní servisní sítí kde Vám nabídnou široký sortiment služeb ať už v rámci pravidelných servisních prohlídek tak i záručních a pozáručních oprav.
Dále máme v nabídce veškeré služby i přímo v naší společnosti kde Vám s nejlepší péčí provedeme veškeré opravy a servisní prohlídky.
První servisní prohlídka (v případě soupravy na každé vozidlo) se provádí po ujetí 5000 km (2500 km pro sklápěcí vozidla) nebo do dvou měsíců od data předání vozidla. Přednost má ta událost, která nastala dříve. První servisní prohlídka je v rozsahu 3 hodin práce.
Další servisní prohlídky se provádí každých 75 000 km nebo 6 měsíců provozu vozidla podle toho co nastane dříve.
Servisní prohlídky doporučuje výrobce provádět po celou dobu provozní životnosti vozidla v zájmu zvýšení bezpečnosti provozu a spolehlivosti vašeho vozidla.
Všechny servisní prohlídky hradí provozovatel vozidla pokud není uvedeno jinak.
Vedoucí poprodejních služeb
Reklamační oddělení
Vedoucí servisu
Reklamační oddělení
Referentka servisu
Reklamační oddělení